FİRMA PROFİLİ;
2001 yılından beri farklı sektörde faaliyet gösteren işletmemiz, 2009 yılında aldığı Matbaa ve Toplu SMS bayiliği ile ticari faaliyetini AJANS PAPİRUS & PRODUCTION adıyla sürdürme kararı almıştır. Her geçen gün artan talebe karşılık verebilmek için sürekli gelişme yolunda çalışmalar yaptık.
2011 yılında Dijital Marketing ve Çağrı Merkezi hizmetlerini vermeye başlayan firmamız bir adet Kamuoyu Araştırmasını (Anket) yaparak iş bitirme belgesini hak kazanmıştır.
Ajans Papirus; Reklam ve tanıtım hizmetlerine başladığı günden itibaren mesleki eğitime önem vererek sektörde gelişme yolunda ilerlemektedir. HTML, CSS, PHP, Python ve Javascript eğitimlerini tamamlayarak web site kurulumu ve tasarımını hizmetlerinin arasına almayı başarmıştır.
2011 - 2013 yılları arasında Papirus adında tabloid boyut 24 sayfalık kültür Sanat ve yorum gazetesini çıkararak gazete dergi deneyimlerine sahip olmuştur.
Elektronik Ticaret kavram olarak yeni olmasına karşılık, ticari alanda çok önceden yerini almış bir ticaret biçimidir, denilebilir. Bu yargıya, elektronik ticaretin klasik araçları olarak kabul edilen Telefon, Faks, Televizyon, EFT ve EVD’nin ticari işlemlerde çok uzun zamandır kullanılması nedeniyle varılmaktadır. Ancak günümüzde elektronik ticaret internetle özdeşleştirilmiştir ve internet üzerinden yapılan işlemler bütünü olarak algılanmaktadır.
Ajans Papirus, Elektronik Ticaret konusunda kendini sürekli yenilemek gelişen teknolojinin hızına ulaşmak için aralıksız çalışmaktadır.
Sosyal medya, kullanılmaya başlayan ve ikinci nesil internet hizmetlerini yani internet kullanıcılarının ortaklaşa ve paylaşarak yarattığı sistemi tanımlayan web 2.0 kavramının, kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte; tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını sağlayan medya sistemidir.
Dijital pazarlama üzerine yapılmış bu araştırmada; kendisine sunulan ürünleri almak zorunda kalan tüketici profilinden, isteklerinin yerine getirilmesini bekleyen tüketici profilinin ortaya çıktığı yeni ekonominin müşteriye en hızlı ve en yakın etkileşim aracı olarak kullanılabilecek sosyal medyanın etkileri üzerinde durulmuştur.
Dijital pazarlama, sosyal medya, e-ticaret, facebook, twitter, Youtube vb
Müşterinin ilgisini satışın gerçekleştirildiği ortama çekebilmek amacıyla yapılan aktivitelerdir. Arama Motoru Optimizasyonu (SEO), Arama Motoru Reklamları (PPC), E-mail Marketing, Sosyal Medya Pazarlama (Social Media Marketing), Gelir Ortaklığı (Affiliate Marketing), İnteraktif Karşılaştırma (Interactive Comparison), Reklam Ortaklığı (Advertising Partnership), Viral Pazarlama, İçerik üretme/paylaşma, RSS, Online PR bu başlık altında sayılabilir.
Google Adwords, dünyanın en büyük arama motoru olan Google’da doğal arama sonuçlarında geride kalan web sitelerini açık arttırmalı Tıklama Başına Maliyet (TBM) sistemiyle işletmenizin sağladığı hizmet veya ürünlerle alakalı olarak aranan kelimelerde sitenizin Google aramalarında üst sıralarda çıkmasını sağlayan ücretli bir araçtır.
Google Adwords’ün en büyük özelliği bütçeniz ne olursa olsun Google’da reklam vermenin en hızlı ve basit yolu olmasıdır.
Ajans Papirus olarak; Toplu SMS hizmeti, Toplu MMS, Toplu Mail Sosyal Medya Yönetimi, Arama motoru optimizasyonu, google adsense optimizasyonu, Görüntülü Reklam Ağı, Google Reklam Yönetimi, Dijital reklam tasarımı ve yönetimi ayrıca kurumsal kimlik oluşturma, web site konfigrasyonu ve kurulumu firmaya özel Web Site Tasarımı, Youtube Reklamları, hedef kitle planlanması, Çağrı Merkezi Tele Marketing, İtibar Yönetimi ve dijital reklama dair birçok kalemde hizmet verebilmektedir